poniedziałek, 16 stycznia 2012

viralowa kampania fundacji Synapsis_Bartek Topa

W zeszłym tygodniu po internecie zaczęły krążyć filmiki pokazujące dziwnie zachowującego się aktora- Bartka Topę. Dotarły też do mnie i wielu osób z mojej rodziny i znajomych, po czym wszyscy zaczęliśmy snuć domysły co mu się stało...Co lepiej zorientowane w świecie plotkarskim osoby sugerowały, że podobno rozstał się z żoną i chyba wpadł przez to w narkotyki, alkoholizm i nie wiadomo co jeszcze. Te lepiej zorientowane medycznie wymyślały schizofrenię, psychozy po narkotykach itp., mój mądry mąż powiedział nawet,  że wygląda jak autyzm, ale przecież nie mógł nagle dostać autyzmu w tym wieku. Postanowiłam poszperać trochę w internecie z nadzieją, że uda mi się coś znaleźć. Okazało się, że Pan Topa angażował się w różnorakie akcje społeczne ( dot. zdrowego trybu życia, świąteczną akcję dot. karpii itp.) i nawiązał również współpracę z fundacją Synapsis zajmującą się autyzmem. Voila! ;) Takim to sposobem okazało się, że Pan Topa ani nie dostał schizofrenii, ani nie został narkomanem ani też nie stało mu się nic tajemniczego ;) Następnego dnia w tvp mogliśmy już zobaczyć finałowy spot tej akcji. Poniżej umieszczę 2 viralowe filmiki oraz finałowy spot kampanii.